wtorek, 10 lutego 2015

Lazy day

Za oknem brzydka pogoda. Wszyscy gdzieś powyjeżdzali, a ja nie mam co robić. Ogłaszam że dzisiaj mam mój leniwy dzień. W taki dzień jak ten mam ochotę nie wychodzić z łóżka. Nawet nie myśle o tym w co mam sie ubrać. Po prostu chce żeby mi było ciepło i wygodnie. Dlatego ubieram ciepłe dresy i wygodną za duża bluzke lub bluze. Jedynymi rzeczami jakimi potrzebuje jest laptop, książka i kawa. Zrobienie sobie kawy jest jedynym powodem dlaczego musze wstać z mojego cieplutkiego łóżeczka. Książka jest jedyna atrakcją w moim nudnym i leniwym dniu. Aktualnie jestem w trakcie czytania 50 Twarzy Greya, dlatego będzie się działo. Laptop też jest bardzo przydatny w ten dzień, ponieważ moje zobaczyć co się dzieje u moich znajomych lub poogladać jakies ciekawe filmiki na youtube. I tak mija mój cały lazy day.
 Co wy robicie w swój leniwy dzień?

10 komentarzy:

  1. u mnie też dziś leniwy dzień :)
    dzięki za mile slowa u mnie :))
    obserwuje ♥
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się styl na twoim blogu :)
    obserwuje <3
    http://agnieszkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazwyczaj nie robię wtedy nic haha
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zazwyczaj leżę cay dzień w łóżku z laptopem albo książką :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno przeczytała 50 twarzy i strasznie chciałam iść do kina z chłopakiem, niestety w dzień premiery coś nam wypadło :( . Hmm, w moje leniwe dni siedzę w łóżku i oglądam filmy :)
    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. JA czytam ksiażki, oglądam filmy i seriale oraz gram w gry :D
    A i jeszcze śpię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W leniwe dni leżę:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. U mnie jest to laptop, komórka, łóżko, książki i wspomnienia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Tym razem recenzja książki "Świat według Karla" i Instagram Mix.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj siedzę na laptopie i przeglądam blogi :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli podoba ci sie mój blog - zaobserwuj!