wtorek, 11 listopada 2014

Co robię gdy jest mi smutno?

Chyba każdy był kiedyś smutny, a może nawet w tej chwili jest. Każdy ma swoje metody na smutek. Co wtedy robicie? Ja mam kilka swoich sposobów. Najlepiej w takiej chwili bym wtuliła się w ciepły kocyk i zapomniała bym o całym otaczajacym mnie świecie i problemach. Niestety nie zawsze moge to zrobić ale zawsze przy sobie mam moja nie zawodna mp4 i słuchawki. Wtedy właczam najgłośniej jak moge moje ulubione piosenki w danym czasie. Trzecim sposobem na smutek jest po prostu spodkanie lub zadzwonienie do przyjaciółki. Ona zawsze mnie wysłucha, a gdy sie wygadam czuje na sercu ulge.

A wy co robicie gdy jest wam smutno?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli podoba ci sie mój blog - zaobserwuj!