wtorek, 18 listopada 2014

Bez ciebie byłoby lepiej...

Własnie wróciłam z pierwszego dnia próbnych testów klas gimnazjalnych. Szczeże poszło mi dość średnio wsumie to źle. Przychodze do was z postem dość może nie typowym, a o tym jak bez pewnej osoby żyło by się nam lepiej. Jestem pewna że każdy z was ma osobe, której ma serdecznie dosyć i wolał żeby znikneła. Może to być dawna miłość, kolega/koleżanka ze szkoły a nawet były przyjaciel. Ta osoba, o której myślicie musiała na prawde zrobić wam coś złego. Bez tej osoby wszystko potoczyło by się zupełnie inaczej. Ale czy lepiej? W pewnym stopniu napewno tak, ponieważ nie musilibyśmy przechodzić przez to co ta osoba wam zrobiła i patrzeć się codziennie nią. Życie byłoby po prostu piękne bez osób, które ci dokuczaja i śmieja się codziennie z ciebie.
Co o tym sądzicie? Wy też macie taką osobe? 

18 komentarzy:

  1. niestety mam w swoim życiu nawet kilka takich osób :/

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie napisany post, chyba kazdy z nas ma takie osoby w życiu ale niestety nic na to nie poradzimy ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne bo już trafiam dzisiaj na trzeci post o takiej tematyce. Takie osoby były są i będą. Każdy ma taką osobę
    Na pewno na tych testach nie poszło ci źle. Nie bój się to jeszcze nie jest prawdziwy egzamin
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog ! Obserwujemy ? :) Zapraszam serdecznie do siebie !:
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ps.,miło się czyta twoje posty ! Fajna tematya ! Tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co się przejmować takimi ludźmi. Całe życie się przejmowałam Tym co ludzie powiedzą az w końcu powiedziałam STOP. Teraz żyję tak by samej być szczęśliwej, a z czasem okazało sie ze ci którzy się wyśmiewają robią to tylko z zazdrości i zawiści.
    Świetny blog !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu olać to i robić swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście mi nikt nie dokucza, a jeśli już ktoś się ze mnie śmieje to ja też z niego i to tak na żarty, po prostu mam dystans do siebie, ale rzeczywiście takie osoby są okropne i współczuje osobom, które muszą przez nich cierpieć ; c ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam...
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Owszem mam taką osobę, nawet nie jedną, jednak nie chciałabym jej nie poznać. To mnie nauczyło jacy niektórzy potrafią być :) Takie sytuacje uczą cie prawdziwego życia, w szkole na lekcji się tego nie nauczysz :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie tak,ja miałam taką osobe,byłą przyjaciółkę,pogodziłam się z tym co mi zrobiła i teraz już nie mam tego problemu że o ty myślę..nareszcie poczułam ulgę i Tobie też tego serdecznie życzę jeżeli jeszcze się nie udało!!

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam takiej osoby. Pewnie, że są takie z którymi nie czuję szczególnej więzi, ale nie przeszkadza mi ich egzystencja ;)

    obserwujemy?
    poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście?bardzo mi na tym zależy :*
    ♥♥ http://HELLO-WONDERFUL.blogspot.com/2014/11/winters-wishlist.html ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam taka osobe, szkoda , ze nie jest ich troche wiecej;d swietnie napisane;d
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post i zdjęcie ;p

    miki-i-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś w tym jest, że byłoby tak cudownie. Chciałabym aby 2 osoby zniknęły kompletnie :( Może nawet 3, jestem okrutna, ale mam ich szczerze dosyć :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką osobę, idealnie napisałaś :)

    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli podoba ci sie mój blog - zaobserwuj!