poniedziałek, 12 stycznia 2015

Grudniowy Haul

W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać pare rzeczy, które kupiłam w grudniu.

1. Jest to czarna torebka z H&M. Kosztowała 149.99zł.
 2. Drugim przedmiotem jest suchy szampon do włosów z Biedronki. Zawsze kupowałam Batiste ale tym razem chciałam wypróbować coś innego. Testowałam juz go pare razy i za taką cene przynosi dość dobre rezultaty. Kosztował ok. 6-8 zł.
3. Od dłuższego czasu szukałam jakiegoś perfumu. Chciałam żeby był słodki i wytrzymały. Ten  jest po prostu idealny. Nazywa się Calvin Klein forbidden euphoria. Nie pamiętam niestepy, ile kosztował.
4. Sa to lakiery do paznokci BeBeauty z Biedronki.
Numerki lakierów 
5                                  28                             22    
5. Ostatni mój ulubiony plecak z River Island się podarł i musiałam kupić nowy. Kupiłam plecak z New Balance. Jest bardzo wygodny i poręczny. Zamówiłam go na Allegro za 100 zł ze zniszką 20 zł.
6. Ostatnia rzecza jest najsłodszy jaki kiedy kolwiek widziałam kalendarz z Biedronki za ok.11 zł.

20 komentarzy:

  1. dokładnie w tym samym czasie postanowiłam wypróbować ten suchy szampon zamiast batiste, który na ogół kupowałam :) miałam chrapke na ten kalendarz, ale chyba niestety przegapiłam kiedy był dostępny w moim mieście :(
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba:) Chciałabym mieć szczególnie ten kalendarz:)

    http://rzepka.blogspot.com/

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka i kalendarz ;3
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny plecak! :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne rzeczy!też chciałam ten kalendarz ale niestety nie zdążyłam go kupić :(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. torba super! Co najważniejsze czarna! :*

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torba i kalendarz <3 Mi się najbardziej podobają ^^

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. cuda! a torba już w szczególności :3
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super torba i plecak :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna torebka, muszę w koncu taką kupić! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna torba ;3 !
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te perfumy ma moja siostra,ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torba i plecak genialne :D mega w moim stylu
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna torba, od dawna szukam podobnej :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka, zastanawiałam się nad podobną :)
    http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko jest świetne, ale kalendarz najlepszy i najsłodszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam w planach zakup takiej samej torebki ale jakoś coś nie wyszło. :/
    Plecak mi się podoba.. :)
    Zakupy jak widać udane.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy. <3
    Piękna torba :*
    Obserwacja za obserwacja kochana? Jeśli się zgadzasz zacznij;* napewno się odzwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodobała mi się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli podoba ci sie mój blog - zaobserwuj!