wtorek, 27 stycznia 2015

Moje ulubione książki

Kiedyś na prawde nie lubiłam czytać książek.  Nie rozumiałam ludzi którzy czytali całymi dniami książki, a teraz sama sie nie rozumiem jak mogłam nie czytać książek. Teraz gdy zaczynam czytać, ciężko mnie odciągnąć. Gdy skońce tylko czytać, odrazu muszę komuś opowiedzieć o tym co przeczytałam, dla tego czasami moi znajami maja mnie dosyć. Dzisiaj troche opowiem wam o moich ulubinych książkach.
Pierwszą książką, która napawde uwielbiam jest "Lekko Stronniczy Jeszcze Więcej" autorstwa Karola Paciorka i Włodka Markowicza. Ksiażka jest autorstwa dwóch znannych youtuberów którzy prowadzili na youtubie kanał Lekko Stronniczy, który niestety się już skończył. W książce są ujawnione kulisy programu i poruszone w niej wiele fascynujących tematów. Książka nie jest tylko dla fanów kanału Lekko Stronniczy, ale też dla normalnej osoby, która ich nawet nie zna.

Kolejnym dziełem jest "Love, Rosie" Cecelie Ahern. Jest to opowieść o Rosie i Alexie którzy przyjaźnią się od dzieciństwa, lecz niestety Alex musi się wyprowadzić do Ameryki i ich wieloletnia przyjaźń czeka trudne chwile. Książka jest naprawde wzruszająca i godna polecenia.


Kilka postów wcześniej pisałam wam o książce Zostań, jeśli kochasz, w której się zakochała. Tutaj macie do tego posta Link. Nie dawno w ksiągarniach ukazała sie druga część tego Bestselleru pod tutyłem "Wróć, jeśli pamiętasz". Opowiada ona o dalszej hisorii Mii i  Adama. Obie części naprawdę warto przeczytać.

Jakie są wasze ulubione książki? Jaką moglibyście mi polecić?

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te książki. Osobiście nie mam żadnej do polecenia.
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze, ale dwie pierwsze na pierwszym zdjęciu mam zamiar:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię czytać :) "Love, Rosie" mam na liście książek do przeczytania :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo haha moja przyjaciółka chcę kupić sobie LS :D A ja mam chęć na "Zostań, jeśli kochasz" :)
    Mogłabym Ci polecić "Ocal mnie", jeśli jeszcze jej nie czytałaś-cudowna (lub "Piękne Istoty" :D) ♥

    BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te książki chce przeczytać od jakiegoś czasu ;)
    Ja osobiście uwielbiam "Zacisze 13" i "Trzepot skrzydeł"
    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią przeczytam zostań, jeśli kochasz ;)

    Pozdrawiam correct-incorrect.blogspot.com i zapraszam na nowy post♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać na moim blogu :)

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam wszystkie oprócz tej pierwszej. Love Rosie od jakiegoś czasu stoi na mojej półce, ale niestety nie miałam jeszcze czasu jej przeczytać, gdyż przerabiamy lekturę za lekturą i ledwo się z tym wyrabiam. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła nadrobić te zaległości :) Dwie kolejne książki znam, oglądałam już nawet film "Zostań, jeśli kochasz" i teraz czekam tylko aż moja koleżanka przeczyta te książki i będzie mogła mi je pożyczyć :)
    U mnie na blogu również post o książkach, także jeśli lubisz czytać to zapraszam, może znasz którąś z wymienionych u mnie książek :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam "Cień Poego", jest świetna! :)
    Planuję właśnie zakup "Love, Rosie".

    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zaczęłam czytać książki. Bardzo chciałam przeczytać Love,Rosie ale jakoś zapomniałam,że miałam taki plan. Dzięki tobie przy najbliższej okazji ją sobie wypożyczę :)
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja aktualnie zabieram się do PS.Kocham Cię :) ferie do czegoś zobowiązują hehe

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Love Rosie! Mam nawet ulotki :3
    Super blog! Obserwuję
    http://chalinami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałaby przeczytac Zostań jeśli kochasz lub Love Rosie ♥
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli podoba ci sie mój blog - zaobserwuj!