poniedziałek, 19 stycznia 2015

Moje ulubione seriale

Uwielbiam oglądać seriale. Jestem po prostu od nich uzależniona. Zamiast oglądać coś w telewizji, wole obejrzeć kolejny odcinek mojego ulubionego serialu. Seriale które ogladam moim zdaniem nie są typowo dla dziewczyn, ale znam pare dziewczyn, które chetnie też je oglądaja. Szczeże nie za bardzo mnie interesuja seriale o miłości, rostaniach, typowe romansidła. Preferuje akcje i ciekawą fabułe. Teraz wam przedstawie cztery najlepsze seriale jakie widziałam do tej pory.

Pierwszym serialem który uwielbiam jest to The Walking Dead. Wiem ze nie każdej osobie moze on przypaść do gustu ale dla mnie jest idealny. Bohaterowie mają wspaniale zbudowane osobowości, serial idealnie ukazuje do czego jesteśmy w stanie się posunąć aby przeżyć. Opowiada on o historii ludzi, którzy staraja sie przeżyć w świecie opanowanym przez zombi. Gatunek serialu to dramat, horror.





 Drugim serialem który bardzo lubie oglądać jest American Horror Story. Skałada się on z czterech sezonów, a każdy sezon opowiada zupełnie inną historie. Pierwszy sezon jest o "Rodzina Harmonów przeprowadza się do Los Angeles, aby rozpocząć nowe życie i zapomnieć o problemach, przez jakie musieli razem przejść. Na swój nowy dom wybierają wiekową posiadłość. Nie mają pojęcia o wydarzeniach, które miały w niej miejsce. Wkrótce poznają tajemnicę skrywaną przez stare mury." Moim zdaniem pierwszy i trzeci sezon były najlepsze i naprawde je polecam. Gatunek serialu jest to dramat, horror.


Trzecim serialem któtym oglądam jest Breaking Bad. "Gdy nauczyciel chemii dowiaduje się, że ma raka, postanawia rozpocząć produkcję metamfetaminy, by finansowo zabezpieczyć swoją rodzinę". Serial jest naprawde wciągający i trudno przestać go oglądać. Gatunek to dramat, kryminał.

Czwartym a zarazem ostatnim ulubionym serialem na mojej liście jest serial Nie z tego świata. "Akcja serialu zaczyna się ponad dwadzieścia lat temu, gdy spokój pewnej szczęśliwej, amerykańskiej rodziny z Kansas zostaje zdruzgotany. Szczęśliwa żona i matka dwóch synów niespodziewanie ginie w niewyjaśnionych okolicznościach, a świadek niesamowitego zdarzenia, jej mąż John, w panice ucieka wraz ze swoimi dziećmi – Deanem i Samem – z płonącego domu. John postanawia zgłębić sprawę śmierci żony na własną rękę, szukając odpowiedzi w zjawiskach paranormalnych i poznając innych podobnych jemu, żądnych zemsty ludzi". Jedyną dla mnie wadą, a dla niektórych zaletą że serial ma aż 10 sezonów. Gatunek to dramat, horror.

A jakie są wasze ulubione seriale?

14 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis ;)
    Ja dopiero co zaczynam, wiec zapraszam do siebie: http://oldzaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię horrorów ;c
    http://hopelessadventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam AHS! :) A mój ulubiony serial to Teen Wolf- polecam! :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam seriali. Wolę dłuższe filmy.
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie chciałabym mieć czas na oglądanie seriali :c
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać.
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Miło jeśli zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam AHS, ale moim zdaniem trzeci sezon był najgorszy z dotychczasowych. Najbardziej lubię sezon 2. i 4. :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię horrorów. Seriali też raczej nie oglądam :(
    karilleyn- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny i pomysłowy blog :) ja nie cierpię horrorów...
    Zapraszam na konkurs!!!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie oglądam seriali choć mam zamiar oglądać American Horror Story :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie oglądam seriali :D Chociaż jak tylko będę miała więcej wolnego czasu to na coś się skuszę :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc nie oglądałam nigdy żadnego z tych seriali.

    http://sabrinka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądam pierwszą miłość i przyjaciółki, niestety nie mogę sobie pozwolić na więcej ;-( czas goni niemiłosiernie
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    madame-lucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/My-Style-Is-My-Life/452856468126312?ref=hltml

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię Skins:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli podoba ci sie mój blog - zaobserwuj!